Busy woman walking down the street

Vilken dag! Började med att jag anlände till Jennie vid nio. Förberedde lite inför föreläsningen och drog sedan iväg till Kungälv. Efter det besöket drog vi till Ikea och till Coop, blev lite julklappar och mat. Sedan hade hela sagen sprungit förbi, och vid fyra kom jag inspringades på RX och raggade bilnycklar, tog bilen och åkte hem till Sofie. Det blev fika med smarriga bullar från Coop, och sedan blev det planering av London resa. Jo då, jag och Sofie tänkte dra dit (eller till USA), troligtvis efter studenten :) Ska bli superkul att resa med dig min muppis!
Kvällen kommer tillbringas framför tv4 med HOUSE, och sedan blir det nog julklappsinslagning :) Jag älskar julen och allt därtill! Oj, vad hungrig jag blev nu! Läskligt när man blir det så plötsligt ibland.. Vet inte om jag skrivit det tidigare, men jag för numera matdagbok på ALLT som jag äter, och ska sedan räkna ut mitt dagliga intag av mat. Ska bli väldigt intressant att se :) Nej nu måste jag äta, magen kurrar ihjäl sig! Haha.

Puss och kram
J.Johnsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0