En lördag ur mitt liv

Är verkligen superseg idag, vaknade för någon timma sedan och har inte gjort mycket sen dess. Har fysik prov på tisdag som jag verkligen måste plugga på idag, plus att vi har tre inlämningar nästa vecka (!). Hur tänker folk? Suck. Men innan jag drar igång med det måste jag verkligen röja i mitt rum, ser ut som ett bombnedslag. Är fullt med kläder, böcker, och ja julklappar :) Har faktiskt redan fått tre stycken :D En från jobbet, massa godis i en korg - so sweet, med tanke på att jag inte jobbat där så länge, en från min praktikplats - också godis, och så fick jag och Filip en julklapp från hans föräldrar - pengar till resan! Stort tack för det!!

Hörs senare vänner!
J.Johnsson 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0