Merry Christmas

GOD JUL alla kära läsare!
Dagen som många av oss väntat på med spänning är äntligen här. Dagen då vi får ge presenter till de personer vi älskar, och dagen då vi får ta emot presenter av personer som älskar oss. Sitter för tillfället och kollar på "Nils Karlsson Pyssling", en supermysig film som var allt för längesedan man såg :) Dagen kommer att tillbringas hemma med familj och släkt, och i natt blir det årets mysigaste gudstjänst - midnattsgudstjänsten - med vänner och stilla musik.
Nu är det bara två dagar kvar tills jag och Filip är på stranden, helt galet! Jag ska försöka hinna skriva några rader innan jag drar.

Ha en underbar jul mina vänner!
Stor kram Jejja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0