Nionde december

Kaffet är upphällt, p3 spelar "viva la vida" med cold play, och jag mår bara så himla bra. Visst jag har ett tajt schema denna veckan, men jag har så mycket att glädjas över att jag i alla fall för tillfället förtränger det. Framför allt är jag så glad för min Filip. Han är verkligen en toppenkille, kunde inte fått en bättre kille! Ska bli så underbart att fly till värmen med dig (sjutton dagar kvar!). Här kommer ett smakprov på vad våra ögon snart kommer möta :)


    



Jealous? Well you should be! ;)
J.Johnsson

Kommentarer
Postat av: petronella Claeson

Åhhh, jag är avundsjuk!!! hahaha!

Det funkar båda dagarna för mig, doesn't matter :) Är ledig på lördag också om det är fr stressigt för dig :)

2008-12-09 @ 22:33:16
URL: http://petronellaclaeson.blogg.se/
Postat av: caroline

Fyyy va äkligt snuskigt de ser ut att vara där!!! =)

2008-12-11 @ 18:25:31
URL: http://papayaaa.bloggerska.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0