Sovdax!

Efter en lång och stressig dag finns det inget bättre än att krypa ner i sängen. Är väldigt trött i kroppen, denna stress som ständigt attakerar min kropp är inte att leka med vill jag lova.
Imorgon är det julavslutning, och klassen ska innan det ha lite fika i klassrummet. Mysigt värre! Sedan är det hem och städa som gäller, Jonathan ska nämligen ha släktkalas imonkväll så här ska det fixas och donas. Senare på kvällen ska jag träffa tjejerna i klassen, blir lite fika och även The Voice julkonstert, väldigt nice!
Asså jag hatar verkligen sådana här inlägg, "detta har jag gjort, detta ska jag göra...". Det är så lame, men jag lovar att bli bättre och babbla på om lite annat när jag kommit ur denna stressiga period.

Psssst! Imorgon är det bara en vecka kvar till värmen - yeei!

J.Johnsson

Kommentarer
Postat av: petronella Claeson

vaa, du OCH johannes? haha:P

2008-12-22 @ 00:18:39
URL: http://petronellaclaeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0