Stressed

Idag kom allt över mig. Var ledig och tänkte därför plugga hela dagen, och hann inte mer än sätta mig vid skrivbordet innan jag bröt ihop. Vi har så äckligt mycket nu innan jul, eller jag har. Vill bara vika ihop mig till en köttbulle och rulla iväg från denna skiten. Usch, varför ska det vara så här? Innan jul också. Har börjat skriva ett klagobrev till skolan, hur mycket min klass har och hur dåligt vi mår. Kommer nog inte våga lämna in det, men det är alltid gött att skriva av sig lite aggresivitet. Ska bli härligt att få en paus nu, ska iväg och träffa Sofie. Var verkligen galet längesedan jag träffade henne, kanske ett år sedan..? I vilket fall ska det bli kul att träffas igen, och få glömma verkligheten för en stund.

" Ta bort mig härifrån. Ta mig någonstans. Ta mig till glädje och skratt. Ta mig till lugnets land."


J.Johnsson

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Usch hjärtat. Jag lider verkligen med er. Snart är det över, det är inte långt kvar!

<3

2008-12-08 @ 23:15:56
URL: http://barabeks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0