Vill du rensa min hjärna?

Hade första dagen på praktiken idag, var lite snurrigt, som alla första dagar brukar vara, men ändå väldigt kul. Är också med världens goaste handledare, Jennie, vilket gör att man bara strosar runt med ett leende på läpparna. Detta kommer bli hur bra som helst tror jag. Efter dagen med Jennie bar det av till tygbutiken och köpte lite tyger med mammsen, och sedan hem till kusinerna för lite kaffe med dopp. Nu har jag tillslut hamnat här vid skrivbordet som är täckt med massa lappar på saker jag måste fixa idag, och känner mig bara allmänt vimmsig. Skulle nog behöva rensa hjärnan, någon frivillig assistent?  
Ska ut och promenera med Filip nu, så jag måste dra. Skriver några rader senare.
Ciao!

J.Johnsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0