Never been so afraid before.

Jag var precis med om världens hemskaste sak, och måste bara få skriva av mig! Kom hem till mormor och morfar för ungefär tio minuter sedan, och mormor hade sagt att de hade lagt ut nykeln till mig, men vad hon inte hade sagt var koden till deras larm. Det tjöt sjukt högt, och jag ringde till mormor som gav mig koden så det stängdes av, men ännu var det inte över. Strax därefter ringde telefonen där en kvinna från SOS ville att jag skulle uppge ett lösenord, men som tur var hade mormor sagt det.  Just nu är jag så himla rädd. Jag förstår själv inte riktigt varför, det hände ju inget. Men hela situationen var bara så otäck, så läskig. Nu vet jag inte hur detta inlägget blir eftersom mina händer fortfarande skakar, därför skriver jag ett mer sansat inlägg senare. Dax för att sätta på lite kaffe, mormor och morfar är snart hemma.

J.Johnsson

Kommentarer
Postat av: caroline oooo

Heeeej!!! Va läääskigt!!! Sitter och läser lite på din blogg medans linda pluggar... Va kul de va å få träffa dej nu när ja va hemma!!! Vi får synas oftare tycker jag!!! Det går alldeles för länge mellan gångerna!! Ha de jättebra!! Gillar dejjj!! Bamsekram

2008-12-01 @ 18:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0