Anger

Efter skolan tog jag en promenad i vackra Vasastaden. Ipoden dunkade Christian Wals, och leendet låg på mina läppar. Men snart skulle det förvandlas till en bitter min. Idag skulle jag nämligen hämta mina stövlar, ett nytt par eftersom mina andra var sönder. Men då jag får de nya stövlarna ser jag att den ena stövelns bricka sitter upp och ner, och den andra stöveln har ett fett jack i sig. Blir man trött eller?!? Jag säger detta till kassörskan och säger även att jag vill ha ett par andra eller pengarna tillbaka, men självklart ska aset till kvinna börja tjata emot. Efter en lång diskussion säger hon att antingen får jag ett tillgodokvitto eller tillbaka det gamla kvittot. Jag tar tillbaka kvittot och kvinnan i kassan lovar att ringa så snart hon pratat med sin syster till delägare om detta. Jag blir så himla trött! Ge mig bara ett par riktiga, hela skor eller pengarna tillbaka, eller åk på The Real Jennifer. Jag vet att jag har rätt till 3 års garanti, och kommer inte att ge mig.

Nåväl, nu ska jag ta ett varmt bad för att lugna ner mig ^^, och senare ikväll blir det hem till Filip. Btw, provet gick bra i morse, det bestod av en fet fråga så det blev mycket skriva för lilla handen :)
Skriver väl några mer rader ikväll, annars hörs vi imorgon!
Your J. Johnsson

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej, mitt namn är Sara och jag vill bara säga att jag tycker att din blogg är superkul att läsa ! Big fan :D

2008-11-05 @ 21:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0