Besök

Dagen på jobbet har gått ruskigt fort, och det har kryllat av kunder! Höjdpunkten var absolut då mamma Madde, kusin Linda, moster Ing-Marie och mormor Eivor kom på besök! Linda sa senast igårkväll att de inte skulle komma, så nog blev jag glad när jag hörde att de hade ändrat sig :) Alla köpte de några behåar var, och det blev många provningar innan de väl bestämde sig. Jättekul att de kom, trots att de troligtvis skrämde slaget på mina arbetskamrater och kunder. Inte minst då mormor spårade ut lite lätt och började ta kort mitt i allt. Haha. Efter jag slutat drog vi alla iväg på café, fikade och talade om livets stora frågor. Mysigt värre!
Ikväll vet jag inte vad som händer och sker, men en fågel visade i mitt vaxiga öra, sorry, att det skulle vara något i Smyrna..? Får kolla upp det här lite mer. Hör av dig om du har något på G!
Ha det gött kött folket!
J.Johnsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0