Delayed.

Bussarna från och till min skola suger. Eller bussar överhuvudtaget suger. Efter att jag slutat vid halv 3 småsprang jag till Mölndals sjukhus där Orange Express går ifrån. Jag hann gott och väl, och placerade min ända på den kalla bänken. Bussen var sen, as usuall, vilket gjorde att jag precis missade 90 bussen från torget, och fick ta en buss till Beryll och promenera resten. Det var i för sig väldigt skönt med en promenad, men nu blev jag så sen hem till mitt kära pluggskrivbord. Jag vill verkligen inte plugga idag, men envis som vår lärare är ska vi imorgon ha prov på vad vi babblat om i 3 månader, och som vi redan haft inlämningar på. Ibland är det svårt att förstå hur de tänker de där skumma filurerna, lärarna.

Back to reality.
Puss och kram skummbanan <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0