Helt slut

Puuuh, vilken dag! Känns som första gången jag vilar idag nu när jag krypit till sängs. Jobbade från elva til halv fyra, riktigt kul eftersom vi hade modevisning i butiken på vinterkollektionen. Mindre kul var att det inte var en lung stund på hela dagen, och det känns i fötterna och i ryggen. Efter jobbet drog jag direkt till FIlip, där vi hade lite adventsfika med hans familj och släkt. Sedan bar det vidare till Linda som fyller 17 år idag, GRATTIS igen :D, för ännu mer fika och trevligt sällskap i form av hennes kompisar :) De tjejerna är verkligen hur härliga som helst, så det blev verkligen en mysig kväll med dem. Runt nio anlände jag hem, slängde mig i badet och nu är jag här. Helt slut.
Imorgon ska jag befinna mig i Majorna vid åtta tiden, och så ska jag och Jennie dra iväg till Angered. Spännande att se hur detta kommer att gå, är sjukt taggad! :D Har även fått i uppgift att skriva upp ALLT dom jag äter, och sedan ska vi räkna på min kost och se om jag äter bra eller inte :)

Sov gott mina kära läsare.
Kärlek

J.Johnsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0