Jennifer hjärta pepparkaksbak.

Nu har jag precis kurrat ner mig under täcket och skriver med halvöppna ögon. Ligger och funderar lite på dagen, och för en gångs skull känns det som om dagen gått ganska långsamt. Skönt om ni frågar mig, det känns som man hunnit göra något. Ikväll kollades det på Efterlyst, där Fafis bror var med och räddade en kvinna från att bli rånad - så grymt! Jag är stolt över att vara hennes classmate, och det kan väl inte ens jämföras med hur stolt hon måste vara.

Nu är det bara två skoldagar kvar och sedan är det praktik - yeei! Ska bli så skönt att slippa skolan ett tag, men mindre skönt att ha ett Fysik B prov direkt när vi kommer tillbaka. Några tjejer i klassen talar om pepparkaksbak, vilket jag är jättepepp på! Är sjukt sugen på vinter och jul nu, det är så stämningsfullt och mysigt :) Hoppas verkligen det blir av!

Godnatt på er folket, hörs imorgon.
J.Johnsson
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0