Kaffe

Kaffe måste vara livets dryck. Kan man annat än älska det, dess underbara lukt och smak? Sitter här med en stor kopp i min hand och njuter. Mmm - Jejja likes a lot!

Idag var det teater med klassen i Angered. Till min besvikelse så gav den mig inte så mycket, även om den på slutet trappades upp och blev bättre. Efter det väntade en lång spårvagnsresa hem, närmare 40 minuter, så gissa om jag blev glad när jag på Frölunda torg träffade Josef som erbjöd sig köra mig resten av vägen hem. Har sedan hemkomsten tagit det lugnt och kacklat med mor och bror. Nu blir det plugg - historia, vilket jag älskar nu för tiden!

Snart är det helg - wiie! Späck på lördag, missa inte det! Tror det kommer att bli grymt! :D
Puss på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0