Knork..?

Jag och Anita har kommit på kanske världes bästa ord - knork! Det säger liksom allt och lite till, helt enkelt ett perfekt ord att använda i tid och otid! Sitter för tillfället och muppar i skolan, ska strax ha utvecklingssamtal och få höra domen från lärarna. Efter skolan idag blir det nog Chalmers med Anita, ska plugga lite inför matteprovet på måndag. Har upptäckt att jag har massor av småläxor och arbeten som snart ska in, så jag får se om jag hinner dra dit eller om jag måste hem och jobba the ass av mig.
Någon som är sugen på fika ikväll? Skulle behöva fika av mig lite från skolvärlden...

Your J.Johnsson

Kommentarer
Postat av: Emelie.F

åhh..kan inte vi fika någon dag?? Skulle vart trevligt :D

2008-11-19 @ 18:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0