KusinvitaminLinda



Tack för en toppendag med dig! Du är dunderbra! <3

Vilken sekund som helst somnar jag, är till och med så illa så jag knappt ser vad som står på skärmen, så därför tänkte jag sammanfatta kvällen snabbt: Jag och mina fyra musketörer Linda, Evelina, Petronella och Martina drog in på ett grymt möte inne i Smyrna. Satt brevid en man som tog toner från inte denna värld - sjukt bra. Sen bar det av till Tintin där halva Fiskebäck väntade ^^, och sedan hem till Petter för kackel och film. Ett måste till parantes var att Camilla fastnade i någon konstig bild, man skulle finna olika saker i ett mönster. Det hela slutade med att kvinnan låste in sig på toaletten, och kom sedan utspringandes: "Jag ser det, jag ser det!". Du är så skön millan! <3
Nej, detta skulle ju bli en snabb sammanfattning, men ändå blev det några rader. Nu måste jag i alla fall sova.
Godnattpussar J.Johnsson

Kommentarer
Postat av: lindaa

jeejjaa du är dundeerbra!!!Tack för en jätterolig och jättetrevlig dag som bara måste göras om!<3

2008-11-16 @ 14:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0