Lördag 2008-11-29

Verkligen tråkigt att den andra bakgrunden inte fungerade, den var så ruggigt snygg. Hmm får se om jag kan pyssla ihop något här ändå.. Idag har jag haft en hel dag med min älskade, varit och shoppat och börjat handla julklappar :) Mysigt värre! Efter shoppandet blev det övningskörning med Olivia och Pauline, mycket trevligt. Bullen är så söt, jag kom ju precis från stan så därför tog hon med frukt och vatten åt mig! Tack min pudding, du känner mig för väl! :D
Ikväll var vi bara hemma och såg på film, och imorgon är det jobb som gäller. Därför borde jag verkligen sova snart, men
ska ge bloggens bakgrund en chans till.

Kärlek
J.Johnsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0