My secrets.

Godkväll kära läsare!
Dagen blev lång, satt och räknade både med och utan Anita i princip hela dagen. Anlände inte hem fören vid sju, helt slut och jättehungrig, så leendet blev stort då näsborrarna vädrade middag. Blev kyckling med grönabönorsallad, och en stor kopp kaffe till efterrätt - mums! 

För några dagar sedan blev jag utmanad av Alida att berätta några saker om mig själv som få vet, så jag tänkte avslöja några hemligheter för er:
  • Jag älskar vitlök - ju mer desto bättre!
  • Jag skulle impulsivt vilja slänga mig i en lerhög någon gång
  • Jag har aldrig varit, och vill aldrig bli, full
  • Jag har en viss förälskelse till Gekås

Imorgon är det nationella i engelska som gäller - the writing part - håll alla tummar ni har!
Kärlek
Your J.Johnsson


You make me feel good!

Kommentarer
Postat av: petronella

lycka tioll på nationella :)

2008-11-19 @ 23:31:10
URL: http://petronellaclaeson.blogg.se/
Postat av: Ragnar

Lycka tioll!

2008-11-20 @ 10:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0