Så himla bra!

Åhhh Samuel Ljungblad var (och är) så himla bra, snacka om bra preformance! Mannen sjunger ju helt undderbart, och sedan rör dem ju sig som, ja jag vet inte vad, men häftiga är de i alla fall! :D Alla ni som inte hört han - GÖR DET! Fett värt! :D Efter konserten var det mingel och kackel som gällde. Träffade bland annat sköningen TJ med flera, och kom på tu man hand med hans engelsk talande vän, som jag tyvärr inte kan komma ihåg namnet på. Men trevlig var hon, och det är ju inte helt fel att få träna sin engelska :P
Nu ska jag käka frukost, ser hur mamma ger mig sneda blickar för att jag är så osocial :)
Ha en härlig dag, för det ska jag ha med dammtrasan och ajaxen i högsta hugg!
Puss och kram
J.Johnsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0