The end.

Jaha, då var lovet över då. Sjukt tråkigt, men jag har verkligen haft ett toppen lov - accept the day. Det känns alltid som om lovet knappt hinner börja förän det är slut :/ Lovets bästa var helt klart torsdagen med flickorna :) Jag tror, eller vet att jag har världens bästa vänner. Älskar er så mycket!
Imorgon ska jag lämna in mina älsklingar till skor för lagning, så dåligt att de har gått sönder! Om de inte lagar dem eller ger mig ett par nya vet jag någon som kommer kavla upp ärmarna och säga dem ett och annat. Ska bli gott att få ut sina aggresioner på någon ^^ Haha.

Bye holiday, hello school, or I mean life...
Kärlek /J. Johnsson

----- Pssst! Detta inlägg är tillägnat min trogna bloggläsare Diana <3 Puss på dig! -----

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0