Älskade jul...

Tjing tjing!
Sitter här och skriver på ett MSK arbete och misstänker att jag snart kommer att somna, det är sååå segt! Det får nog bli ett X antal koppar kaffe för att hålla mig vaken idag.. Dagen har annars varit skön, flummade typ hela dagen och slutade tidigare, kan inte bli så mycket bättre :) På väg till bron efter skolan snackade jag, Anita och Johanna om jul och jag kom på hur mycket jag längtar dit. Jag älskar julen så stört mycket! Allt är så stämningsfullt, alla ljus, all mat, mmm... Fast egentligen tror jag att jag har en viss kärlek till alla årstider, hösten är fruktansvärt vacker, men inget går ju upp mot en varm dag på sommaren, och det finns ju heller inget härligare än den första soliga vårdagen.
Nej nu måste jag fortsätta skriva på arbetet annars blir jag aldrig klar. Ha det fint!

J. Johnsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0