Cold

Det är verkligen ruggigt kallt ute nu! Kom precis hem från en promenad med Anna, och jag kan knappt känna mina lår - läskigt. Var verkligen härligt att träffa henne, så det var skönt att prata av sig lite till någon som förstår vad man snackar om. Tycker om dig vännen! <3
Innan prommen var vi hemma och käka hos Emma, kyckling med ris blev det och nog blev det gott! Emma har helt klart känsla för kök.
Vad händer annars idag då? Jo, Jennifer ska dega på soffan, plugga lite och träffa gubben min. Ahh, kan man annat än älska lov?

Var dig själv - för det är dig jag tycker om, och inte personen du spelar.
Your J. Johnsson

Kommentarer
Postat av: millan

hej min tjej=) försökte ringa dej förut, men inget svar! Du kan väl ringa nån gång idag så kan vi bestämma en dag vi träffas! kramrkam!!

2008-10-29 @ 14:29:43
Postat av: Anna

Tycker om dig så mycket vännen! Är så glad över att min bror och du den där dagen för snart fem år sedan fann varandra!! Ni är verkligen gjorda för varandra.. Du är det bästa och betyder så mycket för mig och för så många andra. Hoppas vi ses snart igen, till helgen antagligen :) Njut nu av de sista dagarna på lovet och ha det helt underbart!

PUSS OCH KRAM :-*

2008-10-30 @ 08:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0