Den bästa dagen på länge

Idag har jag varit med min älskade pojkvän från morgonen till sena kvällen, och vilken toppen dag vi haft! Började med att vi drog till Freeport, gubben köpte ett par jeans och ett par skor. Själv så spar jag nu till resan, så shoppingen får vänta ett tag framöver. Efter Freeport bar det av hem till Filip där vi käkade middag, och sedan hem till hans släktingar på lite födelsedagsfika för kusinen Annica som fyllt år. Det blev en promenad på det och sedan hem för filmkväll. Helt enkelt en underbar dag med min Filip. Jag kan inte få nog av denna man! Han är för bra för att vara sann! <3

Nej nu känner jag att det börjar komma till det stadiet då jag för bokstavligen hålla upp mina ögon för att inte somna, alltså dax att sova. Imorgon blir det städ och träning, funderar på att hälsa på hästen också.
By the way, mer detaljer kommer när jag är mer vaken.
Puss på er alla goingar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0