En kväll med vännerna

Jaaaa, Internet är tillbaka!! Är så glad just nu :D Och inte bara för det utan eftersom jag haft en underbar kväll med mina vänner! :D Tanken var ju att vi skulle på Sticky's, men det var så sjuuuukt mycket folk! För er som vet vart det ligger så var det kö från ingången enda bort till knuten på huset. Galet och kallt tänkte vi efter en halvtimma i den kön - med bland annat Oscar och en kompis till Olivia Linnéa till trevligt sällskap- så vi traskade vidare. Vi hamnade på en bio, Eagle eye, en mycket bra film för dig som gillar teknik, datorer och action :D Sen drev vi vidare och det blev bussåkning med ragg för Olivia och Johannas del - GRR! Haha. Sedan drog vi hem till mig, körde en sväng med bilen, babblade om allt och inget, och hade det allmänt gött :) Känner att jag svamlar i nattmössan nu, men det jag vill komma fram till är att vi i alla fall hade det grymt mysigt! :) Imorgon blir det fika med bland annat dessa underbaringarna, och senare kommer Camilla ner :D
Vi hörs imorgon!
Godnattpussar Jejja <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0