En lång dag.

Visst kändes det som att denna dagen var extremt lång? Har bara under den senaste timmen kollat på klockan var och varannan minut, och blivit lika förvånad för hur lite den var varje gång.
Dagen har tillbringats med vänner, var och lyssnade på Olivia och Malin som sjung i kyrkan idag - supertråkigt att jag inte kunde vara med på grund av min dumma hals. Sedan efter maten blev det fika inne i haga med Filip, Olivia och Tomas, mysigt värre! För tillfället sitter jag hemma vid Filips dator medans han tar en dusch. Har kollat på ett Irene Huss avsnitt, typ lite Bäck aktigt, riktigt bra faktiskt.
Hoppas ni alla har haft en underbar helg, för det har jag haft :D Mina senaste blogginlägg har både varit korta och stressade, så jag känner att jag aldrig hinner berätta något. Men men, vi tar det en annan dag.
Ha det gott folket!

Puss och pisk
Your J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0