Error.

Vilket liv man har denna veckan alltså. Måndagen och tisdagen ägnades åt religionsplugg, idag fysikplugg, och imorgon och på fredag matteplugg. Varför lyckas lärare alltid få in prov under samma veckor? Vart är den planeringen som borde finnas? Just nu är jag dundertrött och kommer nog snart decka rätt ner i skrivbordet, så ser du ett ärr i pannan på mig imorgon så kan du ju misstänka att det hände.
Sänd gärna en extra tanke på mig imorgon förmiddag - har ingen aning om hur det kommer gå på fysikprovet. Känns ju som man kan det, men man vet aldrig med den flummbollen till lärare.

Förutom plugg så har jag idag varit på kören, där altstämman idag bestod av två personer - jag och Jennifer Begntsson. Självklart flummade vi loss som vanligt och vissa toner sattes galant, andra blev mest gapflabb. Men kul var det i alla fall :D Något annat kul var att jag träffade min gamla klasskamrat Tim idag på bussen. Har många skratt och flumminnen med denna man, så visst blev jag glad av att se hans face again :D

Neej, nu måste jag plugga vidare och sova snart. Ha det fint!
Puss och pisk your J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0