Fredag.

Tänkte att idag skulle jag få sova ut, men ack nej. Vid 10 kom mamma inrusande och svamlade om någon telefon och sedan sprang hon ut igen. Fast att jag verkligen försökte att somna om gick det inte, så det var bara att traska upp och mötas av Jonathans klasskamrat i köket. Nyvaken och med mascara i hela facet försökte jag få till ett leende. Ingen vacker syn vill jag lova.
Efter jag fått i mig en stor kopp kaffe och en smörgås bar det av till pappsen en sväng och sedan till Ica Maxi för helghandlning. Var by the way jättemycket folk på Maxi och tanterna var galna med sina kundvagnar i högsta hugg!
Nog om detta, vad ska jag då göra i eftermiddag? Jo, Jennifer och ett helt gäng flickor ska gå och fika - kladdkaka och kaffe sitter aldrig fel. Sedan ikväll kommer Camilla, ska bli superkul!
Hmm funderar skarpt på att gå och reta min bror lite.. Får sådana sug ibland. Haha!
Ha en toppendag!
Stor kram Jejja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0