Hos Hägglinds.

Idag är det pluggdag som gäller, men eftersom vårt Internet har ju gjort uppror -igen-  sitter jag nu hemma hos familjen  Hägglind och läser. Dagens mål är att försöka att bli så gott som klar med MSK arbetet, good luck with that Jen säger jag bara..
Vad har hänt sen senast jag skrev då? Jo, igår var jag och mammsen i stan hela dagen. Vanligtvis så är man ju ute efter kläder när man vandrar omkring på Göteborgs gator, men denna dagen ägnades åt inredning och mat :) Jag kollade ut en supersnygg servis (eller vad det heter?) som jag vill börja samla på, så jag är väldigt nöjd med denna upptäckt eftersom jag har annars väldigt svårt att bestämma mig för sånt. Vi var även inne i Saluhallen och köpte massa smarriga ostar och bröd. Mums! Sedan på kvällen så slängde jag i lite färg i mitt hår, var verkligen dax, och senare kom Sofie hem till mig. Det blev lite fika och kackel, och sedan drog vi ut på en åktur med bilen. En av destinationerna var HP där vi träffade Josef, Patrik, Robin, Emma och Emelie, och det hela slutade med att min bil fylldes med de tre mänen där bak och jag och Sofie där fram. Vi körde runt på äventyr och körde sedan hem Sofie, och sedan back to HP. That's it - puuh.
Idag blir det som sagt plugg, och ikväll blir det Sticky's med flickorna. Någon annan filur som också ska dit kanske?
Nej, nu måste jag fortsätta skriva på mitt arbete. Ha en härlig dag!
Puss och kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0