Jag har världens bästa mormor!

Jo då det är sant, jag har verkligen världens bästa mormor! Har varit hemma hos henne hela dagen och pluggat, och känner verkligen att det gör så mycket att vara där. Det är så lugnt, så tyst och harmoniskt. Och sen har jag ju en så gullig mormor som kommer in kikandes lite nu och då, förut kom hon med en lite frukt, juice och en chokladbit. Man kan ju inte bli annat än glad av den människan.
Imorgon är det prov om islam och kristendomen som gäller, får hoppas att det sitter för nu orkar jag inte plugga mer. Pappsen kom precis hem med massa gottgott från resan till Norge, så jag kommer väl snart börja rulla av alla dessa godsaker ^^ Filip ringde nu med och är på väg - weeei!
Vi hörs nog imorgon då jag kommer vara döööd - har nämligen Fysik B prov på torsdag :/

Puss och pisk J. Johnsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0