Novemberlov day two

Hej hej hallå!
Sitter här och letar praktikplats - fortfarande - och håller alla mina tummar och tår att någon snart ska ta emot mig. Dagen till ära ska tillbringas hemma hos Emma, mer känd som "Pollyemma", där matlagning vankas. Även Anna och Emelie kommer att befinna sig på plats, så dagen kan inte bli så mycket bättre. Dock började den inte så bra.. Jag vaknade vid 7 tiden och var klar vaken, och sedan dess har jag småsovit fram tils 10 då jag bestämde mig för att stiga upp. Det är lite halvläskigt när man småsover så, man sover inte men är heller inte vaken. De är vid sådana tillfällen som jag brukar gå i sömnen, vilket jag btw gör ganska ofta nu för tiden, så tack att jag inte gjorde det i natt när Jonathans klasskamrat sov här.
Nu har jag även listat upp vad som ska göras för plugg denna veckan, och även vad som måste göras on me. Bland annat måste jag fixa mitt fluff till hår denna veckan, utväxten är inte snygg just nu. Sedan hade det varit gott att fusksola lite också, since jag avundades Ms Hamlin förra veckan, hon var superbrun!

Nej nu ska jag befinna mig hos Emma om en kvart, kanske dax att börja frescha upp sig...?
Ha en kanondag! Stor kram Jennifer

Kommentarer
Postat av: camilla

åå får jag fusksola med dig?=) hihi

2008-10-28 @ 14:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0