Say it with a smile.

Äntligen är det fruktansvärda fysik provet över, och jag har för första gången denna veckan andats ut, och släppt allt som har med skolan att göra; i alla fall för en stund.
Efter provet drog jag och Johanna in till staden - haga så klart :D Blev lite lunch, some shopping och en fika, där en enorm bulle råka hamna på mitt fat^^
Mitt i allt ringde Carroflax och gav mig uppdateringarna om vad vi missat i skolan - GP intervjun. Idag kom nämligen GP och gjorde ett repotage om vår kassa mat, och jag kan inte annat än vara glad att det kanske blir förändring nu. Kanske vi äntligen ska få det som brukar kallas för mat...?
Imorgon blir det myskväll med älsklingen för hela slanten, har typ inte setts på hela denna veckan så ska bli underbart att ses igen. Blir nog ut och käka, och kanske en bio på det :) Sen på lördag ska Emelie och Emma ha partyparty, med temat black&white. Ska bli super att se vad de har i kikarn :)

"Krama om varandra i trafiken" /Your J.

Kommentarer
Postat av: Kurtan

Man säger inte enorm bulle. de heter BAJTAR.. tack! hej!

2008-10-10 @ 17:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0