The best job ever!

Helt seriöst tror jag att jag har världens bästa jobb! Att kunna arbeta med att sälja underkläder och i en sådan personlig och harmonisk butik, det är verkligen helt fantastiskt! Många av er tror säkert att jag överdriver, men det är verkligen så bra som jag säger, och det är sjukt hur bra jag mår av att vara där. Jag går dit med ett leende och därifrån med ett leende. Underbart. Något annat underbart är att jag handlade lite där idag med :) Det blev en rövdyr, men sjukt fin, behå, som jag föll för vid första ögonkastet, och ett par höga strumpor med rosetter, jättesöta! :)
Nej nu ska jag gå och piffa upp mig inför kvällen.
Ha det gott!

Kärlek / Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0