"Hej jag är Maddes slurviga dotter"

Sitter hemma i en sliten t-shirt och kollar på tv då telefonen ringer, det är mamma som säger att jag måste komma till henne med kameran. Jag drar på mig ett par byxor, hoppar in i bilen och när jag kommer fram är det inte bara mamma på plats, utan dryga 10 personer till. Där står jag, med mina pyamaskläder, nyduschat hår som står åt alla håll, lösgodis (internt) och börjar svamla om, ja vem vet vad... Usch, det vill vi inte göra om.
Sjukt gött att man börjar 12:10 imon, så dagen blir kort och soft af rang. När jag anländer hem blir det nog plugg, och  senare på kvällen träning.

Tänk på att allt det du vill att andra ska göra för dig, det ska du också göra för dem.

Jennifer

Kommentarer
Postat av: Emmmmma

Partyybball, ja sitter här i skolan och tackar dej för ett gott skratt!!

2008-09-11 @ 12:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0