Måndag - igen.

Då var det måndag igen. Veckorna tickar på så fort, snart är det novemberlov, sedan jullov, sportlov, påsklov och sedan STUDENTEN! Helt galet egentligen, lilla jag ska ta studenten, läsa på högskola och skaffa jobb - bli vuxen.
Idag efter skolan följde jag och Emelie med hennes mamma och syster Agnes till vårt gamla stall i Kungsbacka, och det var nääästan så jag ångrar det. Saknar det så stört mycket! Var nästan nära till tårar alltså! Var helt underbart att stå och krama, pussa och lukta på dessa underbara hästar... Funderar skarpt på att börja igen, men kanske efter gymnasiet. Hmm, vi får se :) Tycker verkligen om att vara med Emelie, hon är så härlig! En av de få personerna jag känner som är sig själv, en av de få personerna jag känner att jag kan vara mig själv med :)
Nu ska jag nog pilla lite med läxorna, sedan blir det ett långt, varmt bad. Ha det gott människor!
Spank /your J

Kommentarer
Postat av: Emelie THE HÄST LOVVVVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

AHHH de vackra och mindre vackra minnen(du vet vilka jag menar) man fick återuppleva!!!! Och jag känner att de e ett måste att vi ska börja rida igen, ett måste!!! Efter Gymnasiet hade varit bra:)

JAg tycker massor MASSOR om dig jennifer :D och jag tycker vi måste göra fler "häst" äventyr och även andra slags äventyr!!!!! HIhihihihiHIHihi..

Ha en toppen dag!!<3<3<3<3<3

Puss Puss!!!!

2008-09-23 @ 16:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0