Dumma hjärna

Ibland önskar jag att jag inte hade någon hjärna. Att någon kom och sa "Oj vi råkade kidnappa den, och låsa in den i en skrubb ett halvår eller så." Hade  varit så skönt just nu. Om en tanke slår mitt huvud gnager den sig in på djupet, och verkligen hjärntvättar mig med sina idéer. Dumma hjärna.
Igår var dagens höjdpunkt powerwalken med Petronella. Kände oss riktigt duktiga och hurtiga efter att ha spatserat runt en timma, och svetten flödade åt alla håll ^^ Sådant vill vi ha mer av! Idag åker Filip ner till Rumänien, kommer bli lite ensamt en vecka utan honom. Vem ska jag nu ha raptävlingar med i soffan om kvällarna liksom? :) 
Redan nu börjar planerna smidas för helgen - me like! Alltid gott att ha något att se fram emot! 

Nej nu får jag allt snygga till mig lite innan skolan! Puss på er!
J.Johnsson 

Kommentarer
Postat av: camilla

åå va händer till helgen då?=) kram millis

2009-04-21 @ 20:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0