Överpigg

Tror kanske att jag tog några koppar för mycket ikväll. Kan inte sova och vill bara springa flera varv runt huset spritt språngande naken, för visst har jag en liten nudist inom mig - förvirrande för dig som inte känner mig allt för väl misstänker jag.
Kvällen har spenderats inne i staden, först tillsammans med min Sofie där det blev café Vallgatan som tillverkade cappucinon som snabbt rann genom mina ådror. Det blev en runtvandring med fönstershopping och planer inför hösten - läängtar! Då hon skulle vidare letade jag upp några vänner som var i staden och var åskådare då de och fikade, denna gången på Franks. Tiden gick fort, och snart sa klockan att parkeringsbiljetten gick ut så jag och C brände iväg. Pratade, pissade, blev påkommna pissande, pratade. När kacklet och pisset vars slut bar det av hem till P för lite mer kaffe med vännerna. Kort sagt har jag alltså druckit alldeles för mycket kaffe och är helt speedad nu. Den stora frågan är hur jag ska bli trött nu... Jaja, jag får la räkna mufflonfår eller nåt.

Imorgon blir det överraskning och sedan tjejmiddag med shake hos O. Nice.
Puss och pisk
J.Johnsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0