Sömnlös

Nej nu går det utför, nätterna är mer sömnlösa än dagarna - krydd. Blev inte många timmar i natt heller, och det hela blev inte så mycket bättre då det var pappsen som glatt joddlade in i mitt rum och väckte mig tidigare än jag tänkt i morse, istället för den där fula fågeln. Men nu när jag änså är jag uppe blir det möte och sedan lunch i kyrkan, ska bli mysigt! Annars idag vankas det plugg och Nimbus med några vänner, vilket inte är helt fel det heller.
Gårdagen spenderades ute på sjön, sjukt mycket stek när man väl låg i lä! Helt underbart att sommaren är på väg! Senare på kvällen hamnade jag hos Olivia på tjejmiddag, och sedan även en titt-in hos Filippa som hade huset invaderat av Fiskebäckare och Tjörnare -  trevligt, trevligt!
 Nej nu får jag lägga på ett kol om jag ska hinna, men jag brukar ju alltid komma i tid på något sätt ändå... Haha, jag får nästan skratta högt åt det där själv!

Ha det gott folket! Massa kärlek
J.Johnsson 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0