Söndagen Den Femte April.

Godkväll folket!
Med ett stökigt rum fyllt av kläder som fyller mitt golv tänkte jag skriva några rader innan jag släcker lampan och slipper se det. Har varken hunnit tvätta eller städa rummet denna helgen, får en känsla av att jag kommer att ha en rolig morgon framför mig imorgon...
Idag kände jag mig duktig då jag gick på förmiddagsmötet, vilket jag vanligtvis brukar sova under. Höjdpunkten var definitivt Johannes, Camilla och Tereses sång, fick mig att rysa om och om igen! Efter mötet bar det hem för lite middag och sedan ut till Nimbus för fika med vännerna. Vi kom indunstande något senare än alla andra, och kände väl oss inte så där jätte välkomna då man står och vinkar på alla och säger hej, och ingen svarar. Vissa människor är knäppare än andra. I vilket fall så var fikan med tjejerna, Camilla, Filippa, Petronella och Matilda, jättemysig. Efter några koppar brändes det runt på Öckerö och Fotö med Grease skivan på högsta volym och några snygga moves till. När vi väl var hemma i Fiskebäck igen bar det av ner till Hamnplan där det för första gången på länge var mycket folk. Jätteroligt att träffas där igen, man fick verkligen sommarkänsla! Runt tjogo personer av oss bestämde oss för att slänga på en film i kyrkan och drog dit. Sedan bar det av hem till Filip för att packa till kryssningen imorgon. För er som inte vet ska vi iväg till Tyskland på en minisemester, och kommer tillbaka på ondag. Ska bli så mysigt!

Sov gott mina bofinkar, eller nåt.
J.Johnsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0