Stress och press

Oj vilken dålig bloggare jag blivit, har inte alls blivit många rader denna veckan - illa! Kort och gott skulle man kunna säga att dagen varit mycket, mycket intensiv och stressig, men som i alla sagor fick den ett lyckligt slut! :) Det blev jobb, mathandling med M, städning och sedan in till staden, närmare bestämt till Linné, med sex andra snyggingar till vänner! Hamnade på Lilla T, där det blev massa vitlök och andra smaskigheter, och sedan bar det av hem till mig för lite kaffe med ett blandat gäng fiskebäckskvinnor och tjörnmän - trevligt, trevligt! Så nu sitter jag tillslut själv i soffan, och tänker på allt och ingenting. Lite sällskap vorre trevligt? Någon som är vaken och som vill joina mig? :)

Pussisar
J.Johnsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0