Avslöjanden

Har precis upptäckt en ny underbar smakupplevelse - mammas hemmagjorda marmelad! Hon gjorde några experiment igår, och helt sjukt va goda det blev! Det stönades inte så lite när jag mötte denna smak vill jag lova - internt.
Idag blir det jobb, men sedan är jag ledig enda tills tisdag! Ska bli riktigt skönt med långledigt faktiskt.

Fick en idé om att jag skulle börja med några hemliga avslöjanden så här på morgonqvisten, hihi.
Dagens hemlighet du troligtvis inte visste om mig: prata aldrig med mig när jag är på toaletten, även om jag så bara tvättar händerna. Det får mig irriterad och stressad som få andra saker gör.

Nu är det dax för lite kladd i ansiktet! Ha en härlig dag i solstrålarna!
J.Johnsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0