Hjärntvilling?

Tänkte jag skulle registrerat mig, men så skulle de ha uppgifter om inkomsten per år samt arbetsgivaruppgifter. Vem kan sådant i huvudet? Inte jag. Vem orkar kolla upp sådant när man halvsover? Inte jag. Fast egentligen kanske det är bättre att vänta tills efter torsdag. Det är ju ändå då den stora domen kommer.

Ikväll var huset fullt av folk. Det blev äpplepaj, kackel, film, och stördhet. Tummen upp för det, och även för en supermysig eftermiddag med Beckabus. Den tjejen är genomhärlig och ju längre tiden gick ju mer insåg jag att vi tänker typ på samma sätt, eller på samma saker. Det trodde jag faktiskt inte det fanns någon som gjorde. Det var nästan skrämande.

Förresten, imorgon blir det god lunch. 

J.Johnsson

Kommentarer
Postat av: Rebeckaa

hahaha såå random att vi gillar samma UDDA saker xD Men de e bara för att vi e så bra som vi gör de ! Taack själv för den undebrara pajjen åh tack för att du alltid e sååå himla gooooo Jejja! Ta hand om dej sweeeetiepropp! smiisk <3

2009-08-25 @ 22:27:56
URL: http://tallkott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0