Livlista

Jag gjorde ännu ett avslöjande idag, ett sådant jag trodde jag aldrig skulle berätta. Vad är det egentligen som händer med mig? Jag har alltid burit runt på min hemlighetsbubbla, och nu är det som den plötsligt spräckt och allt rinner ut.
Listan på allt som måste göras och allt jag vill göra ligger ett stenkast från min högra hand. På något sätt är det lättare att ha allting svart på vitt, vad jag vill göra och åstakomma detta troligtvis enda lediga året i mitt liv. Punkterna är hittills sex stycken, och alla har de en gemensam nämnare - skapa.

All I Have - Tiger Lou.

J.Johnsson

Kommentarer
Postat av: Rebeckaa

Do iiit kvinna ! I know you can make it :D <3

2009-08-21 @ 16:49:55
URL: http://tallkott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0