Tankar från min värld

Tänk att lukter kan ge sådana minnen.

Det var den bästa promenaden på länge. Regnet duggade mjukt mot mitt huvud och ipoden hade letat upp mina öron och spelade musiken jag gillar bäst. Vattenpölarna som trängde in i conversen var kalla, men vindarna ljumma mot mina nakna ben. Jag gick och log för mig själv, trots att tårarna fyllt mina ögon bara några minuter tidigare.
Min hjärna har under de senaste dagarna pratat om framtiden, om saker som jag egentligen inte vill tänka på. För tänker jag inte tanken så blir jag ju heller inte besviken då det inte slår in. Inte minst hemma hos Jonathan slog tanken mig, när jag och Rebecka stod i hans rum och såg ut från hans fönster, och orden flög ur min mun utan att jag tänkte mig för; "Det är precis så här jag föreställt mig."

Idag blir det fika med flickorna i stan. Jag hoppas att vi hamnar i Haga eller i Majorna, platserna som får mitt hjärta att le lite extra.

J.Johnsson    

Kommentarer
Postat av: Rebeckaa

Galeeet va mysigt de va i Haga, dit får vi leta oss mer ggr :D ! DU e bra jejja ! <3 PUSS pååreeej

2009-08-17 @ 01:20:54
URL: http://tallkott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0