Wedding weekend

Stressen suger ur mig livet och jag tror jag tappar fötterna snart. Vandrade med gummistövlarna som jag förälskat mig i en hel dag i staden, och blåsorna är så där roligt onda. Ni vet, de gör jätteont ändå måste man trycka på dom för det känns så skönt mot fingret, nästan kittlas. Känns som jag inte hinner med något om dagarna, vilket gör mig galen. Timmarna springer ifrån mig, och frågan vart mitt vardagsmums är när jag som mest behöver det, dunkar hårdare än någonsin förut.
Kläder har börjat hoppa ner i resväskan inför helgen, och hela tiden pratar en vimsig Jejja med sig själv om hon verkligen inte glömt något nu. Ska bli skönt att komma iväg några dagar, men jobbigt om man glömmer något. Jag gillar att se hur andra människor tänker kring sitt eget bröllop. Det inspirerar liksom mina egna tankar i min hemliga bubbla.

J.Johnsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0