Blulululululululu

Jag älskar verkligen tjejkvällarna, och jag älskar verkligen mina tjejkompisar! Har haft en superbra dag och kväll, och mår för övrigt väldigt bra trots att jag också är väldigt trött.
Imorgon blir det fika och shopping med Linda, och sedan tjejmiddag hos Ellen på kvällen. Ska bli jättekul att träffa båda de filurerna, eftersom man ses allt för sällan these days!

Skämtet som man inte kan få nog av:

Nu finns bara en sak att säga innan jag släcker min lampa och gömmer mig under täcket tills morgonen vaknar: Blululululululu!
Mihihi, internt.

Puss och pisk
J.Johnsson

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hahhahh - vad skönt att jag kunde starta min dag med att läsa detta! :D

2009-02-27 @ 08:53:00
URL: http://jornvik.blogg.se/
Postat av: Diana R.

HAHAAHAHAHAHA charliiieeeeee

2009-03-01 @ 21:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0