En perfekt kväll helt enkelt

En mycket trött, sönderskrattad och övermätt Jennifer har precis lagt in bilderna från kvällen på datorn. Då min hjärna redan har somnat, och jag inte orkar skriva, tänkte jag låta några av bilerna få beskriva vår kväll. Enjoy!

 
Mina snygga gäster; Diana, Johanna, Rebecka, Anita och Jenny. Hannah hade ännu inte anlänt, men oroa er inte det kommer en bild även på denna filur!


Ahh, där har vi ju henne - Hannah, alias Ånis, Ånhammmar.


Mina snygga snyggelinor - R.Jörnvik och A.Oshalim.


Tack för en toppenkväll mina pinglor! Borde absolut göras om snart igen!

Vad mer kan jag säga? Det blev en perfekt kväll helt enkelt!
Puss & kram
J.Johnsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0