Hallonkött?

Men ansiktsmasken klistrad mot ansiktet klurar jag på vilka äventyr jag som jag ska göra här hemma idag. Känns underbart att denna eländiga feber börjar släppa, nu kan man i alla fall gå utan att vara rädd för att svimma för varje steg man tar. Idag hade jag tänkt att jag skulle maxa kemin, men självklart inträffade det som inte får hända - jag upptäckte att jag glömt boken i skolan. Ibland blir jag bara så trött på mig själv. Som tur är har Johanna en bok som jag kan få låna, och jag ska ju träffa henne imorgon så det får bli fullt ös medvetslös med kemin i helgen istället. Hurray...
Hoppas att någon är sugen på att ta en promme med mig ikväll, jag måste ut och träffa världen.

Ha det gött hallonkött, eller nåt...
J.Johnsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0