Ögonkontakt

Anlände precis hem till lyan i Fiskebäck efter en dag med Johanna i stan. Slutade runt tre, med ett tungt prov och firade att detta var över med god fika på Espreso House på NK. Blev även lite shopping, tills jag såg att klockan blivit alldeles för mycket och fick dra hem. Ska nämligen iväg på tjejkväll vid tjugo noll noll, ska bli super att träffa mina ladies igen! 
Eftersom att jag missade 50 bussen precis blev det spårvagn från stan istället. Jag vet inte om det bara var en känsla, men jag fick ögonkontakt med ovanligt många på spårvagnen. Och det var inte arga eller flört blickar, det var vänliga, varma blickar. Stört att man ens reagerar för något sådant, borde egentligen vara en självklarhet att ge och ta emot sådana blickar varje dag.
Nu vankas halv åtta hos mig, ett av alla de program jag fastnat vid! :)

Puss
J.Johnsson 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0