Ont

Ungefär en eller högst två gånger om året får jag sjukt ont mellan revbenen. Ikväll är den kvällen. Känns som om en liten dvärg sitter där inne och spelar trummor på mina revben och mina lungor, väldigt ont alltså. Känns lite skumt att jag skriver detta inlägg ståendes, eftersom ju mer jag sträcker på ryggen ju mindre ont gör det.
Kvällen har spenderats hemma med mina päron och min lilla lillebror. Kollade först på några avsnitt av Scrubs - underbart - och sedan på Bäck filmen som gick på 4:an vid nio. Kände att det är allt för sällan man är hemma med familjen på kvällarna så här, borde verkligen göras oftare!
Imorgon ska jag in till stan och träffa min kära Johanna. Blir lite projektarbetesplugg, lite skvallertalk och förhoppningsvis lite shopping...? Nästa vecka är det inlämning på projektarbetet, skönt att bli klar med det, men vägen dit känns lång. Det kommer att bli en tuff vecka.

Sov gott vänner. Nu vankas smärtstillande tabletter och sängen för Jennifer.
J.Johnsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0