Gott och blandat

Hej kära läsare!
Vilken dag säger jag bara... Puuh! Började skolan vid halv tio, och slutade halv fem. Sedan hade vi tjugo minuter på oss att åka till Fässberg där en kemilektion blivit inslängd. Vi gick från skolan runt halv sju (galet), och åkte då in till stan. Där blev det mosarella smörgås och kaffe på Condeco, och projektarbetsplugg med min underbara Johanna. Besides att vi haft en väldigt lång dag har vi ändå haft en grymt rolig dag, massor utav flumm och svamla på situationer - love it. Något annat roligt var att jag fick ett samtal från Rebecka nu ikväll, och jag har varken sett eller hört av henne på flera månader så det var verkligen sjukt kul att prata med henne! Gissa om jag saknar dig vännen! Du var verkligen ett ljus på vår skola, tjejen som alltid fick alla att le, jag saknar dig varje dag. Ska bli jättekul att träffas till helgen igen! 


Älskar dig Rebecka! ♥

Nej nu ska jag sova, ha det underbart vännerna! Ta gärna en titt på min kompis blogg, hon har det som en del av hennes projektarbete och jag tycker att den är grymt bra! www.thinktwicec.blogg.se

Puss och kärlek
J.Johnsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0